MARKETING SCAN

Voor marketeers, organisaties en zelfstandige ondernemers is het belangrijk inzicht te krijgen in hun online marketingactiviteiten. De marketing SCAN helpt bij het verkrijgen van deze inzichten. Voor iedere situatie is er een bijpassende aanpak en analyse. Je kunt namelijk kiezen uit drie varianten. Er is zowel een ‘good’ optie, een ‘better optie’ als een ‘best’ optie. Maar wat krijg je precies?

Good

In de ‘good’ optie krijg je een analyse op maat van de volgende onderdelen:

  • Google Analytics
  • Social media kanalen
  • SEO SCAN & Google Speedtest van je website
  • Zoekwoorden
  • Je online marketingcampagnes
  • En vervolgens komen hier ‘quick wins’ uit voor je website of campagnes

Better

Naast de elementen die zich in de ‘good optie’ zitten, krijg je daarnaast ook de volgende aspecten:

  • Sparringsessie. Deze heeft als doel om vragen te stellen over de resultaten van de nulmeting.
  • Een roadmap. Dit zal zowel een marketingplanning als een concrete actielijst omvatten.
  • Usability test om de klantenreis te doorlopen.

Best

De best optie omvat zowel de ‘good elementen’ als de ‘better’ onderdelen. Dus naast deze aspecten ontvang je ook de volgende analyses en opties:

  • Een strategie die ervoor zorgt dat je bedrijf op korte termijn kan groeien.
  • SWOT
  • Concurrentie
  • Financieel overzicht
  • Daarnaast ontvang je een concreet marketingplan met zowel een online marketing funnel, content strategie als verschillende modellen.

VOORDELEN MARKETING SCAN

We analyseren niet alleen de website, maar ook alle online kanalen en activiteiten.

 

De websiteprestaties worden gestaafd aan de andere prestaties van websites binnen je eigen branche.

 

Op basis van de data volgen concrete verbeterpunten voor alle kanalen.

 

De verbeterpunten zijn direct te implementeren.

 

De verbeterpunten kunnen zelf uitgevoerd worden, of in samenwerking met RED IVY.