E-Book: Direct resultaat met deze 6 SEO pijlers
Lees wat SEO is en hoe je zelf meer uit SEO kunt halen!
Online gevonden geworden is vandaag de dag belangrijker dan ooit. Voor veel websites en webshops zijn zoekmachines één van de grootste verkeersbronnen. En dan in het bijzonder Google. Stel je voor dat jouw bedrijf naar boven komt bij elke zoekopdracht die over jouw producten of diensten gaat. Dan haal je al snel heel veel relevant verkeer naar je website of webshop. Maar hoe zorg je daarvoor? En hoe kom je hoger in Google komt? Dat is simpel: door het actief toepassen en optimaliseren van SEO. Kortom: wil je weten wat SEO is en hoe je dit zelf kan toepassen? Download dan ons E-book.
Na het lezen van dit E-book, weet je…
- de basisprincipes van SEO;
- wat elke essentiële pijler inhoudt die het meeste effect heeft op jouw SEO inzet;
- uit welke onderdelen het SEO speelveld bestaat;
- Waar Google op let en wat je beter niet kunt doen;
- wat je moet doen om hoger in Google te komen.
Daarnaast krijg je allemaal praktische tips en een begrippenlijst met uitleg van de verschillende SEO termen die tegenwoordig gebruikt worden.
Vertel ons wie je bent, dan sturen wij het e-book naar je toe.
Over de auteurs
Mira Ahles
Is digitaal strateeg en gespecialiseerd in contentmarketing. Zij helpt organisaties met het uitdenken en inrichten van hun online marketing, de klantreis en contentstrategie. De inzet van SEO is hier essentieel in en staat vaak hoog in de prioriteitenlijst. In deze rol heeft zij menig zoekwoordenonderzoek uitgevoerd en de SEO inzet verbeterd. Mira deed dit o.a. bij Kruidvat, Eye Wish opticiens en Telegraaf Media Groep.
Cindy Adriaansen
Is als digitaal specialist continu aan de slag om het maximale uit online marketing te halen bij haar klanten. De inzet van zoekwoorden is hierin van essentieel belang. Zij heeft dit spel geperfectioneerd en kan als geen ander toepassen binnen content, campagnes en website-optimalisatie. Cindy deed dit o.a. bij DELL EMC, Nationale Postcode loterij, Mindshare, Powerpeers en Randstad.
Denise Kruunenberg
Is gespecialiseerd in SEO. Zij optimaliseert continu de verschillende onderdelen die van belang zijn binnen zoekmachinemarketing. Of dit nu technische onderdelen zijn of bijvoorbeeld content. Denise deed dit o.a. bij Yacht, Dusk, Monteur aan Huis en Telegraaf Media Groep.
Meer lezen over online marketing?
De benchmarkcijfers voor TikTok advertising in 2024.
Het geeft het verwerken van je marketingstrategie houvast en maakt effectiviteit van je marketing middelen inzichtelijk. In deze blog vertel ik je graag wat de marketing funnel is en geef ik voorbeelden hoe je het kunt inzetten.
Waarom moet ik de marketing funnel inzetten voor mijn organisatie?
Het geeft het verwerken van je marketingstrategie houvast en maakt effectiviteit van je marketing middelen inzichtelijk. In deze blog vertel ik je graag wat de marketing funnel is en geef ik voorbeelden hoe je het kunt inzetten.
Waarom je niet zomaar elke online trend moet volgen.
In dit artikel ga ik in op het belang van het vermogen om trends te herkennen en te omarmen voor succes. Ik geef antwoord op de vraag of een trend onderdeel van de online strategie moet zijn en geef ik tips over waar je op moet letten bij het oppakken van een online trend.
Generatieve AI en SEO: wat moet je nu wel en niet doen?
Maak je al gebruik van ChatGPT voor SEO-doeleinden? Slim, want dit kan erg handig zijn. Maar let wel op hoe je het precies inzet, aangezien de zoekmachines (en in het bijzonder Google) niet alles leuk vinden aan de inzet van generatieve AI. Klik verder en lees meer over de inzet van AI binnen SEO; de kansen en waar je op moet letten.