HOE DOEN WIJ DIT?

RED IVY zoekt altijd naar de maximale groei met een maximaal effect. Door middel van digitale oplossingen en data gedreven werken komen wij met resultaten. Door onze jarenlange ervaring weten wij precies hoe we dit het beste kunnen behalen:

Data gedreven

Meten is weten en geeft de informatie die wij nodig hebben om juiste beslissingen te nemen. Zowel een opmerkelijk feitje als big data. Door gedegen analyse van verschillende interne en externe datasets, komt veel kennis naar boven. Data is het vertrekpunt.

Consument centraal

Wat zijn de belangrijkste behoeftes van de klant en waarmee breng je toegevoegde waarde voor hen? Wanneer dit duidelijk is, vaak via onderzoek, zijn de oplossingen duidelijker. Deze brengen gericht resultaat na de uitvoering. Wij laten ons altijd leiden door de behoeftes van de gebruiker en hun optimale klantbeleving en klantreis.

“De wijze van communiceren is klantgericht, meedenkend en ook kritisch.”

– René van Stein

Agile instelling

Tegenwoordig volgen digitale ontwikkelingen elkaar in hoog tempo op. Wat vandaag bedacht is, is morgen weer achterhaald. Door je wendbaar op te stellen, ben je in staat om snel in te spelen op kansen en bedreigingen. Op nieuwe trends en ontwikkelingen. Onze werkwijze en plannen zijn dan ook altijd agile: een duidelijk einddoel met heldere KPI’s en een ingevuld plan van aanpak. Dit gebeurt door middel van kleine testjes, die analyseren en bijsturen voor een maximale opbrengst.

Bent u benieuwd wie de gezichten achter RED IVY zijn? Lees hier meer